A termékre adott időtartamú garanciát biztosítunk.
Terméktől függően a garancia időtartama 1, 2, 3, 4,
vagy 5 év.
A garancia időtartama a termék átvételének napjával kezdődik.
A termék szakszerű üzembehelyezése és kezelése mellett jelentkező,
a rendeltetésszerű működést akadályozó hiba.
Kérjük, ha ilyen hibát tapasztal, haladéktalanul jelezze azt Ügyfélszolgá-latunknak.
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A ZÁRTALON szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Természetes elhasználódás.
A garanciális ügyintézéshez mindenképpen készítse elő a vásárlás során kapott vásárlási bizonylatot (nyugta, számla), illetve garanciajegyet.
A terméket sértetlen állapotban eredeti csomagolásban kell hozzánk visszajuttatnia.
A garancia keretében szervizünk a terméket meghatározott időn belül megjavítja, vagy a hibás terméket újra cseréljük, illetve visszafizetjük pénzét.
A garanciális ügyintézés pontos menetét és szabályait üzletszabályzatunk tartalmazza. Kérjük, olvassa a el itt (Üzletszabalyzat, 8. pont).
A garanciális jogokat, illetve a garancia érvényesítésnek részletes szabályait az Üzletszabályzat és az ÁSZF közösen tartalmazza.
Kérjük, amennyiben garanciát érintő problémája van, olvassa el a fenti dokumentumok ide vonatkozó részeit.
> Üzletszabályzat
> ÁSZF